Akhir tahun

Asalamualaikum
Apa kabo semua??? Rini just nak kongsi sikit pasal akhir tahunnnn. Gambar ni ada yang diambil harini dan semalam. Tapi kelas saya tak langgar peraturan k. Siap isi borang kebenaran membawa kamera tujuann untuk jamuan akhir tahun and dibenarkan. Kitorang bawak kamera je. Bawak telefon bimbit adalah dilarang.
Dah minta , dah dibenarkan so palagi bawokje laaa~~ ayuh lihaat :) hehew
Lepastu dapat button badges walau pun yg design 2 KAA so simple and tak cantik , i really love it. Kawan yg design . Saya nak design @ bagi pendapat x nok dengar, itula padahnyew hehe
Naseb baik 2 ringgit jer kalo tak ... HAHAHA
Itu je laa ~
Salam :)
my friends . rasanya tak cukup semua ni ! huhu 
 
we-fie akhir tahon

button badges imah tu tak lawa laa :(

1 comment:

  1. Hai, selamat berkenalan... saya suka tengok blog kamu..sangat menarik.. saya masih baru dlm dunia blogger.. kalau sudi bleh tunjuk ajar mna2 ..thanks you.. ni blog saya.. klu free bleh singgah ...hehehe.. http://arenep93.blogspot.com/

    ReplyDelete