Exam sudah Bermula



Asalamualaikum ♥




 Do Not Disturb ME! <--(kekononlah nak fokus sgt)


Exam sudah bermula pukul 1.30 petang tadi. Geografi merupakan kertas soalan pertama bagi budak budak SMKRPK yang terlibat dalam exam petang tadi iaitu form one and form two.

So, tujuan saya update ni bukan apa cuma nak release tansion yang dah berkepul - kepul dalam otak mungkin dah tahap berjerebu dah otakku ini . Ahaha *pergh ayatku.

Ini pun boleh update kejap aje sebab esok ada 3 paper yang kena jawab iaitu Bahasa Melayu , Matematik dan Sejarah..

Apa apa pun doakan saya dapat A dan no satu dalam tingkatan dan juga kat dalam kelas. Yer? Aduh.. Boleh ke tak ha? Tadi masa USTAZ SAMAD buat latihan KKQ  saya dapat markah tertinggi iaitu 28 per 30.. Kawan saya, budak paling pandai tu pu dapat 22 sahaja. Itu yang membuatkan saya lebih bersemangat juang. Sebab dah dapat kalahkan budak paling top dalam tingkatan 2.




Then, buat kanak kanak ribena 12 tahun yang sedang menempuh 3 hari yang amat menakutkan iaitu Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) , saya doakan kamu semua berjaya. Budak sekolah SKSI II , sekolah SBP SKSI II Sekolah Berprestasi tinggi... Korang perlulah berusaha bersungguh-sungguh tau. Banggakan ex-senior sekolah itu. Hihihihi

Doakan saya dapat banyak A dan dapat nombor satu .

#semogaSitifatimahazzahrahbtmohdyusofdapatnosatudalamexam.Amin


 


 Sincerenly ツ 
-----------------
Fatimah


No comments:

Post a Comment