Moments di Ulu Kenas

Asalamualaikum ♥

Haaa.. Semalam saya pergi ke Ulu Kenas. Mula-mula plan nak pergi ke Teluk Batik, Lumut tapi disebabkan kereta mak saya tayar "GELONG" so, tukar plan pergi Ulu Kenas aje, Makanan semua dah masak. Lauk-lauk dahlah mabeles.

Lauknya adalah, Telur Masin, Ikan  Cencaru Sambal Belah Belakang , Ikan goreng dan macam macam lagi. Tang dah sampai dekat Ulu Kenas, Ada signboard macam ini "NAK MENGATAL DAN MAKSIAT, SILA BELAHH DARI SINI...FAHAM?" uissssssh, mesti pergi terus orang yang memang nak buat gatal tu ye dak?

 

Aummm.. Air dia deras sangat. Mungkin hujan dekat bahagian atas. Kitorang mandi dekat bawah jeeeeeee..
Seseseserroooroonnookk sesangat . Family saya bukan selalu pergi HOLIDAY. itu yang exited walau pergi sekitar KUALA KANGSAR ROYALTOWN SAYA NI JUGAK!

tarak apapa sebab asal hati saya seronok sangat.

Tapi ada tragedi yang menimpa jugak. Adik saya yang terakhir lemas. Nasib baik tade apa apa buruk terjadi. Muka dia pucat lesi lepas dah diselamatkan ABANG SAYAA, ANGAH. Dia terus fobia katanya lah. Maklumlah abang saya pergi bawaknya ke tengah. Lepastu letak di atas batu, Dia pulak terus aje lompat dan jatuh mengiring. Memang lemas. Tapi nasib.. takde apa apa terjadi. 

Seronok!





Sincerenly,
Fatimah

1 comment: